15 november 2013

Play-Off match

En skön fredagkväll väntar mig.
Bortbjuden och fotboll på TVn tillsammans med goda vänner.
Stora Syster ska ha födelsedagsfest
och det innebär att vi inte kan vara hemma.
 
Det var en jobbig fredag med mycket möten.
Lille Bror skulle spela handboll i Bjärred och min tanke var att jag skulle
titta på matchen men jag hann inte för mötena drog ut på tiden.
Stora Systers hade lite att pyssla med inför sin födelsedagsfest så
när jag väl kom hem så hjälpte jag henne lite.
 
När Maken och Lille Bror kom hem cyklade vi hem till Annika & Magnus
för att titta på Play Off matchen inför VM, Sverige - Potugal.
Dessvärre blev det förlust för Sverige med 1-0 men det
finns fortfarande en chans för Sverige att ta sig vidare till VM.
 
Annika är otroligt duktigt på att göra goda efterrätter och idag bjöd hon
på en jättegod kladdkaka med polly kola i.
Den kommer jag garanterat att bjuda på vid något tillfälle.

Bild från Arla.se
 
Vi var trötta efter en jobbig vecka och en "jobbig" fotbollsmatch så vi
cyklade hem vid halv tolv tiden och hoppade att Stora Syster och hennes vänner
var klara hemma hos oss och var på G ut och festa vidare på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina