4 november 2013

Nybakat bröd

Vem säger att det inte går och cykla till jobbet
trots att vi har gått tillbaka till vintertid?
Det är ljusare på morgonen men hemresan blir
ganska mörk när jag susar över slätten.

Imorse när jag vaknade var det bra väder
så jag chansade på att kunna cykla både till och hem från jobbet.
Såhär såg jag ut när jag kom hem.


Mina leggings var rejält blöta och det var även mina vantar.
Men annars gick det bra att cykla hem i ösregnet...
Jag blev lite våt bara...

Jag har varit ganska flitigt idag.
Jag har hunnit med att baka ett gott valnötsbröd och 
även göra ny müsli. Det är roligt med müslin för den smakar
annorlunda varje gång jag gör det. Det är väl mängden av de olika
ingredienserna som avgör smaken.
Oavsett vilket så går det åt som smör i solen och det är ett gott betyg.


Jag har rundat av kvällen med ett 30 minuters Yoga pass
med mobiltelefonen som instruktör.
Det blir lite tjatig i längden av att höra på en digital röst men det får jag strunta i.
Huvudsaken är att det blir av, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina