31 januari 2012

Espresso - Nescafé Dolce Gusto

Vilken kyla!!!
Den biter sig fast i kinderna och jag blir helt kall inombords. Det är svårt att värja sig mot de Sibiriska vindar som blåser över vårt land. Det spås bli ännu kallare till helgen och då är det fotboll, utomhus...

Jag är lite ur fas med min sömn för tillfället.
Det är alldeles för mycket dag kvar när det är dax att gå och lägga sig. Jag hinner inte riktigt med allt jag vill göra och har svårt att prioritera bort något.
Det resulterar i att eftermiddagen på jobbet har varit jobbig och ögonlocken har varit tunga... så jag körde faktiskt hem redan vid halv fem tiden.

Hem och hem, jag hämtade upp min inramade Picasso tavla, Le Charnier på vägen hem och nu står den i vardagsrummet och väntar på att få bli upphängd.
Jag blev super nöjd!!!
Ni ska få se resultatet när den har kommit upp på väggen.
Bägge barnen är och tränar fotboll i kölden, Krille är och styrketränar och jag dricker en espresso och knaprar på Diklofenak och väntar på att mitt knä ska bli bättre.
Jag måste medge att jag är lite orolig inför vår skidresa.
Det är inte många veckor kvar nu och att åka skidor utsätter knäna för otroligt hög belastning.
Det är som jag säger - det är farligt att träna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina