19 januari 2012

Vilken pina!

Anton hade fortfarande feber när han vaknade i morse. Feber termometern visade på över 38 grader och hur mycket han än vill och tjatar får han inte gå till skolan med feber. Med åren har jag blivit tuffare när det gäller feber. Det är kroppens sätt att säga ifrån att något är fel och att man behöver vila.
Så det var bara för mig att stanna hemma. Krille skulle på konferens med jobbet så det blev min tur att VABA, även idag. Men sen hör det till saken att jag har möjlighet att arbeta hemma eftersom mycket av mitt arbete går ut på att köra rapportera och skicka mail och det kan jag göra hemifrån.

Klockan fyra var det dax för middagslagning och sedan körde jag till min träning i Lund. Men det skulle jag inte ha gjort. Någon gång under träningens gång så måste vi har kört en ben/knä övning som INTE var så bra för mig. Knäna började stelna till och jag fick helt plötsligt svårt att göra övningarna. Inget roligt alls!! Jag gjorde så gott jag kunde och tog det i min takt och valde med omsorg vilka övningar som jag kunde göra.

Väl hemma sedan stapplade jag runt och fick mer och mer värk.
Undrar hur detta ska sluta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina