7 januari 2012

Kärt besök

Min gode vän Sandra och hennes söta barn, Wilma och Axel, har varit och hälsat på mig idag. Familjen Bengtsson var trötta efter gårdagens cup i Sandby och vi befann oss fortfarande i frukost "mode".
Resten av dagen har gått i ett väldigt lugnt tempo. Julsakerna står nu på matbordet och väntar på att få bli nerpackade i sina små boxar. De ska få vila ett helt år tills de får komma fram igen. Jag har många "jullådor" men det är bara en bråkdel som får lov att komma fram. Varje år tillkommer lite nytt och de gamla sakerna får ligga kvar i lådan. Allting går trender, även julpyntet.
Anton har lagat mat idag, en medelhavs inspirerad lasagne som vi alla älskade.
Nu är Emma och Krille iväg på Sandbycupen och jag och Anton ska ha en myskväll.
Premiären på Gladiatorerna tillsammans med grönsaksdipp är beställt och det kan jag ställa upp på.
Ha en skön lördag kväll!

1 kommentar:

  1. Underbart e kort! Ja, kärt återseende!!! Roliga bilder!!! Skrindan blir toppen och den blev vi superglada för, men det var ju att få träffa dig o din fina familj en stund som var det bästa! Stor kram min vän, av dig får man alltid med sig mer energi! :-)

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina