30 januari 2012

Måndagar

Måndagar är jobbiga!!!
Jag är supertrött på morgonen och har jätte svårt att komma ur sängen.
Det blir inte bättre av att det är snorkallt ute och vinden viner runt husknuten.
Dessutom glömde jag min halsduk och mina vantar i morse och fick parkera långt, långt borta.
Dessutom har jag fått lämna in min dator på service för den lever ett eget liv.
Jag kunde fått en bättre start på veckan...

Nu är jag hemma i hemmets lugna vrå!
Men nu är jag i fas med att frosta av frysen. Det passar utmärkt när det är kallt ute så kan varor stå ute i kylan och de tinar inte.
Middagen är redan klar så jag slipper kocka och jag ska inte köra och handla.
Ja, det blir nog en skön och mysig måndag kväll trots allt.

3 kommentarer:

  1. Måndagar är jobbiga i början av dagen och lättare på kvällen! :)

    SvaraRadera
  2. Hej, kul att titta in på din blogg, mysig! Tycker om din blogg om livet, stort och smått! Kul! hoppas att det blev en bra kväll, lät som att det blev bättre och bättre längs med dagen!

    Ha en bra tisdag!

    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Jag håller med om att måndagar är SEGA !!
    Väldigt trögstartade ibland = ))
    Fin blogg du har.
    Ha en fin tisdag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina