1 februari 2012

Snö i Skåne

Nu har snön kommit till Skåne.
Hela eftermiddagen har det snöat men i Skåne kommer aldrig nederbörden rakt ner utan alltid från sidan... eftersom det blåser hela tiden.
Och det är skönt att jag är inomhus!
Helt plötsligt fick jag en kväll till mitt förfogande.
Egentligen skulle jag gå på homeparty för kläder tillsammans med min Syster Yster men hon har fått maginfluensa och bjudningen var hos hennes väninna som jag inte känner.
Kan kännas lite konstigt att bara dyka upp när man inte känner värdinnan.
 
Men jag sitter inte sysslolös för det - tavlan ska hängas upp och vi ska beställa skidor till semestern. Ännu ett steg närmre Österrike.
Jippie!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det är att få en kväll sådär "till skänks" en massa egentid att göra precis vad man känner för. Jag tycker ofta att det känns som att man får en extra kväll.....

    Vad härligt att planera för resa till Österrike, det blir ingen skidresa för oss iår och det är lite ledsamt. Det är så härlig semester att åka skidor....

    Kul att njuta av det flera veckor innan som ni verkar göra. härligt!

    Ha en bra dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Gillar snön men inte kylan - uschanimej, den tär!
    Fin bukett tulpaner - de värmer i alla fall!
    Kramar

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina