7 januari 2012

Nervöst

Det plingar till i telefonen och SMSet är där.
Emma och och Krille är på cup och jag och Anton sitter här hemma och får ta emot SMS om hur det hela förlöper. Jag tycker det är super jobbigt att sitta hemma och bara få resultaten via SMS.

Jag blir så enormt nervös av att vänta.
När jag är på plats är jag inte alls nervöst men att sitta här utan att få se matcherna är svin jobbigt!

Det är skönt och få det sista beskedet om att allting har gått bra och de har erhållit en medalj av valören guld. Nu är jag lugn och fin igen och kan fortsätta titta på den spännande filmen, National Treasure!
Jag kommer sova gott efter den pärsen!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina