10 januari 2012

Taco gonatt

Ååhh, blandade känslor - skönt att träna men inte så man nästan dör!!
Det är dagens scenario för mig.
Träning idag igen, Friskis & Svettis och det var ett medel kondition.
Det var super jobbigt eftersom jag har avsaknad av kondition... men det kan bara bli bättre.
Jag tar i för kung och fosterland, tills jag nästan kräks och det får jag lida av sen när jag kommer hem.
Jag ligger helt utslagen i soffan!!!

Krille och Emma hade lagat middag och redan ätit eftersom de skulle träna. Anton och jag åt tillsammans eftersom han tyckte synd om sin mamma som skulle äta ensam och vi fick Taco serverat.
Lyxigt värre!

Sen har jag tillbringat kvällen i soffan och tittat på landskamp mellan Sverige och Ryssland i handboll. Det var en uppladdning inför morgon dagens match som går av stapeln på Malmö Arena.
Hela familjen ska gå och heja fram våra svenska STORA pågar.

Nu sitter jag här och uppdaterar lite nya favoriter på Spotify för att kunna lyssna lite imorgon.
Tvätten och posten är avklarad för dagen så nu säger jag taco gonatt. Denna kroppen behöver vila!

4 kommentarer:

  1. Åhh jag längtar efter att få börja träna F&S också. Nu kanske du tog i lite för mycket, men oftast är det ju skönt efteråt ;-)

    SvaraRadera
  2. Nu är jag riktigt avundsjuk! Hade gärna gått och sett handbolls matchen som du ska se i kväll. Jag älskar handboll! Ser fram mot EM premiären då min bästa väninnas son kommer från Barcelona och spelar i det svenska laget. (Orsa)
    Önskar dig och familjen en jätte trevlig kväll!

    Heja Sverige!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  3. Jag kan av erfarenhet säga att det där med konditionen kommer om man inte ger upp. Jag har t o m börjat jogga lite mellan nordic-walking-passen. Klarade mer än jag själv trott.
    Ge inte upp!!
    Kram Elle

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina