3 januari 2012

Känslosam dag

Efter en känslosam dag så kände vi att vi behövde koppla bort verkligheten och bara förlora oss i filmens värld. Valet föll på Guy Riches nya film om Sherlock Holmes med Robert Downey Jr i huvudrollen och vår svenska Naomi Rapace i den kvinnliga motsvarigheten. Det kändes skönt att få sitta där i mörkret och leva sig in i en film med många fascinerande effekter och så långt bort från det hemska väder som vi har haft idag med ösregn och blåst hela, hela dagen.
Ibland behöver vi alla sortera och reda ut våra tankar och händelser och bestämma sig för vad man tycker är rätt eller fel.
Ha en skön kväll och glöm inte att lyssna på er inre röst

4 kommentarer:

  1. Biomörker är en bra plats att "bara vara" på och just den filmen var jag och döttrarna och såg. Jag gillade den!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den vill jag se. Hoppas att du finner svaren snart.
    Kram

    SvaraRadera
  3. JAPP ibland behöver man fly sin kos. Bara man är medveten om att man inte kan fly hela tiden utan bara för ett andningshål ;-)

    Den filmen ska jag också se inom en snar framtid hoppas jag.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina