26 september 2011

Vilken start på veckan

Just nu sitter jag på mitt hotell rum och njuter!
Jag befinner mig i Modena i Italien. Det ligger i norra Italien, några mil söder om Milano. Det kommer bli tre roliga dagar på kontoret och även lite god mat och vin på kvällarna. Det är mycket roligare att resa tillsammans med någon men idag var jag utan resekamrat men jag oroar mig inte för det. Jag brukar alltid träffa någon som jag känner på planet och så var även fallet idag. När vi steg av planet slog värmen emot oss med en temperatur på 25 grader värme. Att flanera runt i de mysiga gränderna i staden är mysigt och jag och min nyfunna resekamrat hittade en trevlig restaurang, att äta pizza och dricka svalkande öl. Nu är det sent och jag ska krama kudden.

Visa större karta

4 kommentarer:

  1. Men nu ar du ju nastan i narheten av Luzern, naja, lite langt borta an men ett par tre timmar fran Luzern med tag. Kom lite narmare sa man far bjuda pa lite gott! :) Hoppas du far fina dagar! kram towe.

    SvaraRadera
  2. Låter underbart. Kan inte låta bli att fundera på vad du arbetar med. Ha det så himlans gott!

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt! Värme, dofter o nya intryck. Tanka ordentligt för snart kommer eländet här hemma ;).

    Varm kram

    SvaraRadera
  4. Jag är inte alls avundsjuk (JO)! :)
    Njut och ha det bra!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina