23 september 2011

Ett gott skratt

Idag har jag skrattat mycket! Mest åt mina egna torra skämt och alla andra skrattar för att jag är så tokig. Men det bjuder jag på! Ett gott skratt förlänger livet! Humöret är på topp men fysiken är inte så god just nu. Jag har min evinnerliga hosta som jag dras med fast jag inte är förkyld. Jag begriper det inte! Men nu är det fredag och en hel helg ligger framför oss och jag ignorerar min hosta! Fredagen är den bästa dagen på helgen med vetskapen om en orörda dagar framför mig (fyllda med aktiviteter dock men roliga sådana). Om en liten stund kommer min goda vän Mia och hämtar mig för vi är bortbjudna. Lyx att bli bortbjuden en fredag!
Vad ska ni ha för fredagsmys idag?
Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Här blev det lasagne men utan vin för jag ska köra bil lite senare.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fredagsmys är hemma och göra vad man vill eller ingenting!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina