19 september 2011

Besök hos kära mor

Uppstarten på veckan är viktigt.
Att måndag morgonen flyter på bra och att jag är i tid på jobbet.
Att jag känner mig utsövd för jag vet att jag blir tröttare och tröttare ju fler dagar i veckan som passerar.
Allt detta fungerade bra i morse och arbetet flöt på som i en dans och helt plötsligt var det dax att köra hem.
Jag körde Stora Syster till hennes träning i Lund och under tiden som jag väntade på att hon skulle hämtas igen så körde jag hem till min kära mor.
Vi drack kaffe och tittade i lite nya modemagasing och fick höst inspiration.
En mysig stund i vardagen.
Senare på kvällen fick jag lite lätt hicka när jag insåg att jag hade
missat Lille Brors föräldarmöte.
Det var som helt bortblåst och inte var det inskrivet i min kalender heller.
Jaja, allvarligare saker har hänt och jag grämer mig inte speciellt mycket.
Life goes on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina