9 september 2011

3/4 av familjen

Det börjar bli lite av en vana - att det är fint väder på fredagarna. Det är som om någon har tänkt till och vill ge oss alla en liten extra energi knuff inför helgen. Idag har maken åkt iväg på konferens med sitt jobb vilket innebär att vi bara är 3/4 av familjen representerade vid dagens middag. Jag är i fas med att förbereda middagen och en dessert som Lille Bror har önskat. Som sällskap har jag lite ost och kex, som snabbt mellanmål... ;-) Snart är träning för Stora Syster och Lille Bror ska spela handbolls match.
Väl hemma igen så ska jag njuta av fredagens sötma i form av god middag och tid tillsammans med mina barn.

1 kommentar:

  1. Det låter härligt! Ost är aldrig fel. Här blir det grillat för mig och maken och i morgon åker jag och hälsar på dottern!! Kul med en ny stad man aldrig varit i!!
    Ha en skön fredags kväll!!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina