20 september 2011

Flyttdax

Idag är det flyttdax på jobbet! Det låter mer avancerat än vad det är. En stor avdelning har flyttat och då blir det lite omjusteringar för oss andra som är kvar. Men jag hade ordnat det så fint för mig att jag hade en massa möten inplanerad på förmiddagen så när jag kom tillbaka till min arbetsplats var allt redan klappat och klart. Är det inte strålande så säg!
Resten av eftermiddagen flöt på och helt plötsligt var det dax för Friskis & Svettis och som vanligt tar jag i för kung och fosterland. Det där med att ta i lite lagom har aldrig fungerat speciellt bra för mig utan jag kör på tills jag är helt slut. Väl hemma igen var huset tomt. Stora Syster och Maken var iväg på fotbollsmatch och Lille Bror på sin träning. Med andra ord - allt var i sin ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina