5 september 2011

Välkommen måndag

Ny vecka börjar alltid med måndag och idag är det en helt vanlig sådan!
Middagen är avklarad och jag sitter i valet och kvalet om jag ska ta på mig mina jogging skor eller inte. Vädret är inte något som lockar precis men den manliga delen är iväg och motionerar så varför skulle inte jag. Vi får se vad det blir. Ibland är det skönt att ha en sk. mellandag. Egentligen skulle jag haft lite vänninor på middag men vi beslöt oss för att skjuta upp det eftersom större delen hade fått förhiner. Det är trevligare när de flesta kan vara med. Ikväll när maken kommer hem ska vi boka vårt boende till vår skidresa. Jag längtar!!!
Veckan är annars ganska lugn med jobb och träningar på schemat, en helt vanlig vecka alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina