1 september 2011

Inlevelse

Idag var det Lille Brors tur att spela match och även det blev förlust och det var serieledarna som de mötte och de kämpade på bra. Jag tycker det är så jobbigt att stå vid sidan och titta på. Men ser alldeles för mycket vid sidan som de inte själv ser. Åh, jag lever mig in i matchen otroligt mycket och är helt slut när matchen är slut. All den anspänning.
Nu vilar jag mig i soffan tillsammans med Robinson. Det är roligt och se vad det är för människor som är med och jag har mina egna spekulationer om vem som kommer vinna allt. Det återstår och se. Det blir en tidig kväll idag för imorgon är det stor fest med jobbet och det ser jag framemot.

3 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Kul att dom kämpar på i allfall, de är de viktigaste.
    Kikade också på Robinson och de verkar vara bättre i år, hårdare i allafall :)
    Ha en bra fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har inte kollat Robinson ännu, får väl kika någon gång. Lykke och en andra chans tittar jag däremot på varje vecka. Lykke är så rolig..

    Trevlig helg! /Tina

    SvaraRadera
  3. Robinson har ett kul upplägg i år - än så länge i alla fall.
    Kan inte låta bli att följa det heller.
    Ha det trevligt ikväll. Det blir makens första upplevelse av denna festtyp så det ska bli roligt att höra vad han tycker!

    Kram & hej!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina