7 september 2011

Lille Brors kväll

Imorgon fyller Lille Bror 11 år men vi har firat honom idag eftersom det är fotbollsträning imorgon. Vi har som tradition ät gå ut och äta på restaurang när vi fyller år. Det är inte så ofta vi går ut och äter på restaurang men vår tradition gör att vi iallafall kommer iväg 4 gånger om året. Födelsedagsbarnet får önska vilken restaurang det blir och vi andra följer med. Idag blev det lite annorlunda och vi ändrar oss efter önskemålen. Lille Bror ville gå på bio istället och så fick det bli. Filmen Captain America var en variant på "superhjälte" film och jag visste inte vad jag skulle vänta mig. Den var över förväntan och jag skrattade gott ibland och ibland blev det lite "skrämselhicka".
Innan filmen blev det varsin god hamburgare på Saluhallen i Lund
och sen styrde vi stegen till Filmstaden
Förväntansfull Lille Bror och Stora Syster
Nöjd och glad efter filmen
Det blev en trevlig kväll och vi körde hem i höst kvällen
med vinden vinandes runt bilen.
Tur att jag hade min nya "kofta/poncho på mig, vilken är inköpt på Joy.
Det blir att stiga upp tidigt imorgon för att gratulera
Lille Bror med paket och skönsång :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina