22 september 2011

Mysig höstdag

Idag var det dax!
De efterlängtade service killarna kom och lagade vårt nya, fina Hajom fönsterparti. Det var i juni i fjol som vi satte in ett stort fint fönsterparti och allt var frid och fröjd. Framåt höstkanten började det smyga in fukt mellan fönsterna och reklamations cirkusen var igång. Och nu idag så blev det äntligen klart och jag har suttit i soffan resten av dagen och arbetat och haft det skönt.
Stora Syster hade en kort dag i skolan och var hemma redan halv tio på förmiddagen. Det kändes som om det knappt var lönt men det var fotbolls lektion och den missar hon inte frivilligt! Snacka om att vara motiverad och det imponerar på mig. Det hade varit så lätt att strunta i det och sova länge på morgonen men inte den tösen!
Jag har känt mig väldigt vissen idag och jag vågade inte träna. Nu är det kväll och  kylen är fylld av godsaker inför helgen och jag avnjuter en god kopp te. Jag ska snart gå och knyta mig och sova länge och gott!

1 kommentar:

  1. Morning, va skönt och få det fixat innan frosten kommer, såna reklamationer kan ta tid.
    Hoppas du mår bättre idag.
    Kramis Anna

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina