23 september 2011

Avslutning på veckan

Avslutningen på veckan tillbringade jag hos min gode vän Cecilia. Alltid trevligt och få sätta sig till dukat bord och idag hade vi en liten extra gäst! Det var extra spännande idag eftersom vi skulle få se ett helt nyrenoverat kök. Åh så vackert det var, stilrent och vitt och med samma karaktär som övriga huset.
Emma och jag
Cecilia och Mia
Lilla Tilde var en söt som en liten docka och så snäll och go hela kvällen och jag bevisade att jag hade handlaget kvar. Jag lyckades få henne att somna!! Jag blev stolt som en tupp.
Efter en förträfflig måltid med en entrecote, vilken fullkomligen smälte i munnen avnjöt vi efterrätten i den nya soffan. Detta var en mysig avslutning på arbetsveckan och imorgon är det fullt ös med alla aktiviteter.

1 kommentar:

  1. Att sätta sig vid dukat bord är vardagslyx, vad trevligt!

    Ha det fint

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina