7 januari 2016

Morgonträning

Idag är jag stolt över mig själv.
Jag lyckades med bedriften att gå upp och ta mig till jobbet vid kvart i sju.
Klockan sju stod jag inne på gymmet, redo att börja träna.
Det är en stor sak för mig som är enormt morgontrött.

Det blev 30 minuter på motionscykeln + 15 min stretching
och jag kände mig jättenöjd med det.
Det är inte jättemycket träning för en som är tränad men jag känner mig glad över
att jag lyckades att genomföra det. Jag brukar normalt vara på jobbet
först vid halv nio-nio tiden. Men det är bara att gå upp när klockan ringer, eller hur?
Och att ha förberett med träningskläder på kvällen innan.

Annars blev det en lugn kväll.
Stora Syster hade en gammal kompis på besök och de hade bakat kladdkaka till fika
och det säger jag inte nej till. Först åt vi hemlagad ärtsoppa = supergott!
Och sen blev det go fika med glass och sedan sängen.

En helt vanlig vardag och det är så skönt att ha förmånen att kunna ha en vanlig vardag.
Jag är enormt glad för vardagen, med alla dess rutiner och måsten.
Även om det kan bli tråkigt ibland med allt det där tråkiga som måste fixas
men det är också en förmån att ha en vardag som jag trivs i.
Tål att tänkas på!

Jag är så glad över våra fina barn!
De skänker mig så mycket glädje och roligheter, varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina