15 januari 2016

Fredagsmiddagen räddad

Efter en sen kväll med lite god mat och vin så
önskar vi oss alla en god natt sömn och lite sovmorgon.
Men att få båda sakerna är svårt och jag får vara glad över att sömnen är god.

Inleder dagen med möte redan klockan 8 och sen har det varit fullt ös hela dagen.
Revisorerna kommer på måndag och det är mycket som ska förberedas.
Men trots allt jobb så tycker jag det är väldigt roligt att tempot är högt
och att det är en massa strul, utredningar och besvär som måste fixas.
Jag kände mig nöjd klockan fyra och körde hem och bara satte mig vid köksbordet
och gjorde absolut ingenting, förutom att prata med Maken.

Stora Syster ska åka på skidresa till Val Thorens ikväll och vi skulle 
köra och lämna henne vid upphämtningsplatsen vid Emporia i Malmö.
Verkligen jätteroligt att åka iväg ett stort gäng och åka skidor.
Jag kan komma ihåg allt roligt vi gjorde på våra skidresor och
jag unnar henne en rolig vecka med många minnen för livet.

Lille Bror skulle hämtas i Lund, efter sin träning, och mat skulle inhandlas.
Det blir alltid lite extra... och idag blev det lite av mina favoriter.


Nu i helgen är det USM i handboll för pojkar A och vi ska bege oss till Skara.
Ut och köra på vägarna i snölandskap... är inte jätte förtjust men
vi får köra försiktigt. Det är bättre att komma fram försent än att inte komma fram alls.

Nu väntar Skavlan och mitt vin.
God kväll på er!
Njut av er helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina