27 januari 2016

Nu ska jag bli vacker...

Lite saker har blivit avbokade på min "att göra" lista.
Det är så lätt att det alltid fylls på med saker men det är svårare att bocka av dem.
Ett stopp på Nova Lund hjälpte till att korta ner listan.

En rolig dag på jobbet och det hjälper till att ha roligt.
För detta väder som vi har nu kan få den roligaste personen att deppa ihop.
Bara grått och småregn hela dagen. Jag får mer eller mindre tvinga mig
att gå ut och gå den korta promenaden på 10 minuter till vår matsal.
Glasögonen blir helt prickiga och håret blir superlockigt!
Ursäkta att jag gnäller men idag har det verkligen varit TRÅKIGT väder!

Kvällens yoga var alldeles underbart skön och det är så skönt att
få lov att sträcka ut alla musklerna. Idag gick det rätt så bra och jag kände att
jag kunde komma lite längre i rörelserna. Gött! Längtar redan till nästa vecka.

Efter Yogan så hade jag planerat att åka till Nova Lund och handla lite 
tavelramar, rengöringskräm, ögonkräm för att förhindra rynkorna...
och en ny mascara. Att köpa en mascara är inte det lättaste.
det finns alldeles för många sorter att välja på och jag ser inte
någon större skillnad på dem, när de väl sitter på fransarna.


Det blev även ett impulsköp, ett nytt mobilskal!
Kände mig lite wild and crazy för impulsköp är något jag gör väldigt, väldigt sällan.


Det var tomt hus när jag kom hem för alla var och tränade.
Vi är inne i en intensiv träningsfas nu, hela familjen.
Lite fix och trix med ramar och foton, maten inför helgen är planerad
och nu ska jag gå och lägga mig.

Jag känner mig nöjd med min dag och det är en tillfredsställande känsla.
Jag gillar att kunna bocka av och skapa ordning och struktur och
hela dagen har gått i samma riktning. Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina