30 januari 2016

Fina vännerna på middag

En lugn och skön lördag och jag var inte utanför dörren en enda gång.
Ja, förutom när jag var nere i Småstadens konditori och handlade
frukostbullar. Värdet bidrog inte till att vilja vara ute.
Kallt och ruggigt och blåst hela dagen.

Vi hade bjudit in våra gamla goda vänner på middag.
Det tog ett tag innan de dök upp eftersom Per hade tappat sin mobiltelefon
och det var lite att fixa med. Jag hade själv fått en mindre ångestattack om
jag hade blivit av med min telefon. Men han hade tur och den dök upp
under kvällens gång och vi kunde lugnt pusta ut.

God middag och gott vin och kvällen är fulländad.
Stort tack för trevligt sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina