14 januari 2016

Bokslutsmiddag

Ojojoj, vad dagarna går fort!
Jag har bara jobbat och jobbat, från tidig morgon till sen kväll.
Det är mycket som ska bli klart med bokslutet och det har strulat ordentligt i år.
Bara att bita ihop och kavla upp ärmarna.

Jag hade lovat mig själv att försöka starta upp bloggen igen
men denna veckan har det verkligen varit omöjligt.
Tidigt på jobbet varje dag och sena kvällar på jobbet som 
sedan fortsätter i soffan därhemma.
Men igår så hade vi i vår lilla arbetsgrupp att vi skulle gå ut och äta.
Restaurangen var Namu i Malmö.
Den drivs av Jennie Walldén, som vann Sveriges Mästerkock 2013.
Fantastiskt god, koreansk mat med närodlade råvaror.


Bara ett stenkast ifrån Namn ligger Lilla Torg, en vacker mötesplats
i hjärtat av Malmö. Vintertid pryds torget av en gigantisk lampa.
Supercoolt.


Efter 4 mellanrätter så var vi väldigt mätta, nästan för mätta.
Det hade räckt med 2-3 rätter och jag hade ändå känt mig nöjd.
Vi vandrade hemåt i vinternatten och kände oss glada över att få
tillbringa kvällen tillsammans, i goda vänners lag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina