21 januari 2016

HIIT är en mardröm

Idag har det varit ett fantastiskt väder.
Kallt och massor av rimfrost på träden.
Jag gillar när det är årstider och jag njuter av dess skiftningar.

En tidig morgon, för jag försökte vara på jobbet innan klockan åtta.
Men det är betydligt mycket mer trafik så det tar avsevärt längre tid att köra till jobbet.
Så jag vet inte om det är värt det. Trafiken kryper fram och många
gör vansinnesomkörningar. Skäms på er säger jag bara!!!

Efter en lugn dag på jobbet, med en massa planering inför vad som ska hända 2016,
så var det dax för vårterminens första HIIT pass.
Normalt så brukar ett HIIT pass vara i cirka 30 minuter och det är fullt tillräckligt.
Vi har en timme till vårt förfogande och jag lovar dig att vi är som tvättlasor hela högen.
Det är SVINJOBBIGT!!! Men det kan bara bli bättre, eller hur?


Jag var tvungen att ta det lugnt innan jag kunde ta mig hemåt.
Mötte den manliga delen av familjen i dörren, på väg till sin träning.
Jag lyckades förmå mig att ta mig an strykhögen och det känns bra.
Nu är det rent och fint i tvättstugan och all tvätt är struken.
Pluspoäng till mig :-)

Imorgon är det fredag och vi har en hel orörd helg framför oss.
Lite handbollsmatch är inplanerat men annars är det lugnt.
Det bästa av allt är att Stora Syster kommer hem från sin skidresa i Val Thorens.
Det ska bli så roligt att höra hennes berättelser och få krama om henne.

Sov gott och vakna utvilad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina