25 oktober 2013

Kal P Dal levererar

Dagarna passerar förbi och vi är redan i slutet av oktober.
Jag har knappt hunit förstå att det bara
är två månader kvar till julafton.
Jag är fortfarande kvar i sensommar mode och
det är nog vädret som är en stor bidragande orsak till det.

Jag inledde min fredag med en timmes massage.
Det är så underbart skönt att få ligga där på bänken
och känna hur musklerna får sig en genomkörare.
Jag tog det ganska lugnt på cykeln på vägen hem från jobbet.
Jag unnade mig ett glas vin och sjönk ner i soffan en liten stund.
Men inte alldeles för länge för vi skulle tillbringa kvällen
tillsammans med Nettan & Stewe och Kal P Dal på Slagthuset.
Middag på puben/restaurangen Green Lion och det fanns en del att välja på.

 
Jag valde fantastisk god Fish & Chips!
 
 
Restaurgangen låg bara ett stenkast från Slagthuset.

 
Det var en oehört bra föreställning och de hade lyckats karaktisera Kal P Dal jätte, jätte bra.
Han har producetat mycket bra musik genom åren
och det var roligt att kunna sjunga med på flertalet av dem.
Jag skrattade hjärtligt flera, flera gånger.
 
När "Kalle" hade sjungit klart så styrde vi kosan hemåt.
Morgondagen är fylld av sport och det gäller vara utvilad.

1 kommentar:

  1. Vi såg den förra omgången och den var helt fantastiskt! Jag är inget stort fan av honom och jag stod upp och busvisslade...
    Kram Carin

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina