14 oktober 2013

Wireless Wifi - yeah right...

Jag hade en verklig tur i morse.
Det var fint väder och jag kunde cykla till jobbet.
Känslan av att förena nytta med nöje är go
och jag behöver inte känna någon skuld i att inte träna något på kvällen.
 
Jag var ganska trött och sliten när jag vaknade i morse.
eftersom det blev en sen söndagkväll med lite jobb varvat med TV.
Klockan hann bli halv nio på morgonen innan jag var på plats på jobbet
och jag hade inga möten inplanerat, super duper skönt.

Det blev en lunchpromenad i solskenet och eftermiddagen rann iväg.
Väl hemma igen så tog vi tag i vårt försök att koppla in den
trådlösa internet förstärkare som vi hade köpt men vi får
inte den att fungera. Ingen aning om vad som är fel men det är
väldigt irriterande. Det ska bara fungera!!!
 
Middagen avverkades och sedan någon timme i tvättstugan och nu
hänger ögonlocken ganska tunga på mig så det känns
som om de är dax att gå och lägga sig.
 
En helt vanlig vardag med en tråkiga vardags aktiviteter
men vardagen är inte alltid rolig med en massa sysslor som måste skötas.
Men det är ganska skönt att ha en vardag och
kunna få lov att bara vara och ta det som det kommer.
Men imorgon ska jag försöka komma iväg och träna.
Det ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina