8 december 2012

Vackra röda tulpaner!

Shit, det är jobbigt att festa hela natten.
Jag måste erkänna att jag inte som en prinsessa när jag vaknade.
In i duschen för att piggna till och sedan lite frukost på det.
Sen var jag fit for fight igen!

Maken och Barnen hade gjort en fin frukost till mig och jag fick fina presenter.
Maken hade köpt ett vackert silver halsband som är precis i den längden som jag önskade mig.
Min mor kom förbi och vi fikade lite kaka och struvor.
Vackra, röda tulpaner lyser upp i vintermörkret.

Resten av dagen har jag suttit tillsammans med Stora Syster
hjälpt henne att färdigställa sitt projekt arbete.
Det är många timmar som ligger bakom och det ska lämnas in på måndag.
Det är alltid svårt att få till den sista slutklämmen med ordval och formuleringar.
När någon läser det kritiskt och ställer de rätta frågorna
så får man tänka till lite och det blir ett annat djup i analysen.

Jag tycker det är roligt att dra slutsatser och jag älskar att diskutera
så jag hoppas att det var till någon hjälp.

Kvällen blev en lugn tillställning i soffan och
det kändes som jag tog igen förlorad sömn,
om det nu går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina