28 december 2012

Läkarbesök

Usch, nu är jag nervös!
Lille Bror och Maken har precis åkt iväg till sjukhuset för att ta av gipset.
Nu får vi se vad som hände med ledbandet.
Är det operation som gäller eller vi klarar oss med sjukgymnastik?

Lugna, sköna dagar är bra för själen.
Jag sitter här hemma och arbetar och väntar på att pojkarna ska ringa och lämna besked från doktorn.
Stora Syster ska träffa en kompis.
Tvättmaskinen snurrar.

Jag går här och funderar och grunnar på några tankar.
Det är svårt att släppa dem fast att jag vet att jag borde.
Det är tröttsamt i längden men det är en fas som jag måste igenom.
Jag måste bestämma mig för vad som är viktigt.

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra för Anton!
    Ring om du behöver prata vännen
    Kram Vivi

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina