10 december 2012

Besök av tomten

Måndag och världens snöoväder!
Det har i stort sett snöat hela dagen
och när jag kom ut till bilen vid fem tiden var den helt övertäckt av snö.
Det tog minst 5 minuter innan jag kunde starta och köra hem.

Idag har jag varit effektiv och fått färdigt en hel del surdegar på jobbet.
Det är en underbar känsla!

Från det ena jobbet till det andra...
Lille Bror och jag har suttit tillsammans och
gått igenom hans SO prov inför onsdagen.
Det är inte helt lätt att förstå hur man ska strukturera sina läxor
och han behöver en hel del stöd för att klara av det.

Idag har jultomten varit på besök på jobbet.
Vi fick varsin röd Stelton TV kanna (eller vad det heter nu för tiden)
och en förpackning fylld med godis,
som naturligtvis redan är slut.
Förpackningen är företaget första och den hade en tidsenlig dekor från 1950 talet.
Lite roligt med nostalgi!



Nu sitter jag i Wihlborgs inomhus arena och väntar på Stora Syster ska träna färdigt.
Sen ska vi halka hemåt i vinternatten!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina