6 december 2012

Konstlotteri 2012

Årets bidrag från konstlotteriet 2012
Jag har inte bestämt mig ännu ifall jag tycker om den eller inte.

Vi har en konstförening på mitt jobb och man får lov
att betala för så många sk "andelar" som man vill.
Varje år är det en konstnär som får chansen att göra
ett konstverk som alla erhåller.
Det brukar finnas runt 6-10 st olika varianter att välja på.
I år så var det skålar med inslag av raku bränning.

Det finns även ett lotteri som man kan ha chansen att vinna en tavla från.
Under alla mina år som medlem i konstföreningen så har jag aldrig vunnit.
Men jag har fått en andel.

Idag har jag inte hållit många knop.
Vi har haft heldags konferens med jobbet och den slutade redan klockan 15
Ut i snömodden och köra till Nova Lund.
Vi hade reklamerat ett par Urban Ears hörlurar och vi hade fått besked på att
vi kunde hämta ut ett par nya.

En sväng inom min favorit affär Joy och spana in lite nyheter.
De berättade att vårkollektionen var på väg in.
What!! Redan!! Det får väl först bli jul, eller hur?

Stora Syster och Maken är iväg och skriver kontrakt med LB07.
Lille Bror har tränat och jag har klickat hem lite julklappar från nätet.

Nu ska jag knyta till kojs.
Imorgon är det julfest med mitt jobb och då vill jag vara på topp.

Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina