30 december 2012

Inget REA plagg

Som sagt var, REA är inget för mig!
Tycker det känns som om det är gammalt som hänger kvar på galgarna.
Mycket av vårens första kläder har kommit in och det känns roligare att handla.
Min tunika som jag hade spetsat in mig på var naturligtvis inte på REA
och dessutom var den slut i min storlek.

 Istället fick denna vackra klänning/tunika följa med mig hem och en matchande scarves.
Jag har provat den några gånger men aldrig varit upplagd för att handla den.
Jag är lite knasig med det - jag måste känna för det vid just det tillfället
annars blir det inget av.
Och naturligtvis var den inte på REA!

Ikväll kommer Makens handbolls kollega hit för lite planering inför kommande säsong.
Vi brukar göra slag i saken och bjuda med även resten av familjen
och så passar vi på att äta gott och snacka.
Det kändes som om handbolls kollegorna fick till ett bra schema för flera månader framåt.

Lille Bror är ganska rastlös nu efter tre veckors avsaknad av träning och matcher.
men han är flitig med sin sjukgymnastik
så förhoppningsvis kan han börja att träna så smått när "plasthandsken" är borttagen.

God kväll på er alla i cyperspace.
Dröm sött och vakna utvilad imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina