3 december 2012

Vackert julkort

Visst är det en skön känsla när man har haft funderingar och idéer
och så helt plötsligt inser man att man är vid målet.
Så var det för mig idag.

Veckorna såhär innan jul brukar normalt sett vara relativt lugna på jobbet med lagom att göra.
Men nu har det "hopat" sig lite och mailen växer.
Snabba, snabba dig!!!
Jag vill kunna vara lite ledig inför julen.
Det är lite att fixa med all mat så jag brukar vara ledig innan jul istället för mellan dagarna.
Det passar mig utmärkt.

Träning för Stora Syster och hon körde bil dit trots snöfall och halka.
Som vanligt körde jag till Emporia och strosade runt.
Det blev en julklapp till. Nu är det färdig handlat till Stora Syster.

Dagens höjdpunkt var att hämta en tavla som jag har ramat in.
Min goda vän Nettan målade ett vackert julkort till oss ifjol.
Under hela året har jag haft funderingar och en önskan att rama in kortet.
Men från tanke till handling är ibland vägen låååång.
Nu äntligen hade jag blivit färdig till att göra det och det var med
spänning och förväntan som jag hämtade tavlan.
Men jag hade inte behövt oroa mig för det blev verkligen jätte fint!

Lite kvällsfika innan tvätten i tvättstugan överföll mig.
Nu är det tomt igen men det är bara en tidsfråga...

- Posted from my i-Phone

1 kommentar:

  1. Oj! Där kände jag mig hedrad! Tack det värmde!
    Kraaaam å Goood Juuul!
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina