31 december 2012

Gott Slut

Nu är vi inne på årets sista dag!
2012 har varit en år fyllt av roliga resor för vår det.
Skidresa i Alpendorf i Österrike,
Weekend i Amsterdam,
Göteborg och Gothia cup
och sedan en veckas solsemester på Cypern.

Jag började dagen med ett besök i Småstadens blomster affär
och sedan en tur till Systembolaget.
Stora Syster och jag har varit på Entré och handlat en jättefin svart ullkappa till henne.
Hemkommen igen och ätit lite lunch och nu ska jag gå och ta mig en liten tupplur.
Kvällens blomster bukett till värdparet.
Jag tyckte den blev otroligt vacker med en vit amaryllis och vit ginst!
Nästan så att jag skulle vilja behålla den själv.

Hoppas ni får en trevlig nyårsafton och att 2013 blir ett bra år för er.
Ta hand om dig och glöm inte att vårda ditt inre.
Det är bara du som kan avgöra hur du mår och vart du vill komma med ditt liv.

Gott Slut och ett Gott Nytt år!

2 kommentarer:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina