29 november 2012

SAT prov

Ingen träning för min del idag
Det är andra viktigare saker som behöver ordnas med
Och sen vill jag inte att Lille Bror ska behöva vara ensam hela kvällen
Han är fortfarande en liten kille
trots att han tycker annorlunda

Idag så behövde Lille Bror hjäp med sin läxa
samt att hans träning var inställd.
På torsdagarna brukar vi träna allihopa
och tiderna sammafaller jätte bra.
Min vatten gympa börjar klockan 19
och det gör Lille Brors träning.
Jag brukar köra honom dit och sen sticker jag och tränar och bastar
och sedan hämtar jag honom på hemvägen.

Men inget av det blev av idag för hans träning var inställd.
Dessutom ringde vår USA coach och berättade att Stora Syster
var tvungen att anmäla sig till ett s.k. SAT prov på lördag.
Det var en ganska strulig hemsida och det skulle betalas med kredit kort.
Det tog säkert 1,5 timme innan vi var klara.

Men när vi väl kom i säng så kände vi oss nöjda.
Ytterligare en punkt avprickad på listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina