8 november 2012

Jelly Bean Skål

Att ställa upp för mina barn är något som är naturligt för mig.
Det innebär att köra dem hit och dit i ur och skur.
Idag var det dax för Lille Bror att träna fysträning och
jag hade anmält mig frivilligt att ställa upp och köra honom.


Ännu ett besök på Emporia!!!
Om jag räknar samman gångerna som jag har varit där blir det nu tre gånger.
Jag hade först planerat att köra Lille Bror till hans träning men
när det väl var dax så behövdes det inte.

Istället blev det en tur till Emporia och handla klänningar till mina syster döttrar.
De fyller år strax innan jul och av tradition brukar jag handla
fina klänningar som presenter.
Nu börjar de bli så stora och har olika smak om vad som är fint
och det är första året som de inte är likadana.

Det är fortfarande förvirrat att hitta där och parkerings huset ska vi inte prata om.
Mina "Kina tavlor" blev upphämtade från inramning
och en fin "Jelly Bean" skål fick följa med hem.
Nu står den på byrån i hallen och är fylld av mynt.
Ett lite annorlunda användings område men väl så bra.

Innan jag var hemma igen så var det mörkt och klockan kändes som alldeles för sent.
Lite slötittade på TV innan sängen kallade.

Men det kändes skönt att pricka av flickornas klänningar från listan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina