14 november 2012

Rörstrand Vintersaga

God morgon kära du!
Nu är det redan mitt i veckan, arbetsveckan i alla fall.
Ibland undrar jag vad jag pysslar med på dagarna.
Det känns som om det inte alltid är så vettiga saker men tiden går.
Jag var uppe i ottan idag men ändå blev det sen ankomst till jobbet.
Energin var på topp och jag började att sortera tvätt.
Ni vet, det där evighetsarbetet.
Nu är där tomt och fint i tvättstugan igen och maskinen är laddad och snurrar.
Tänkte eventuellt ta en tur till Nova Lund på lunchen och inhandla några nya glöggmuggar
Igår var jag och köpte två skålar men jag är även sugen på glöggmuggarna.
Jag köpte visserligen vita fina glöggmuggar i fjol från Höganäs men dessa är såååå fiiina
att jag bara smälter. Dessutom är de lite större och jag vill ha MYCKET glögg.
Jag får fundera lite.
Det finns så enormt mycket fint i affärerna nu inför jul och pengarna ska räcka till mycket.

Ha en skön onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina