5 november 2012

Nya gardiner

Jag blev super nöjd med mina nya gardiner!
Det är över ett år sedan vi var klara med renoveringen av vardagsrummet
och jag har saknat en gardin framför terass dörren.
Men nu sitter den där samtidigt som de andra gardinerna blev utbytta så nu har alla
fönster samma gardinerna.

Det gör mycket för helhets intrycket och samtidigt fick en ampel i zink följa med.
Jag har letat efter amplar men det är inte helt lätt att hitta.
Vi har inga fönster brädor och inte så mycket avställnings yta så det är inte helt lätt att få till
några gröna inslag.
Min tanke var att utnyttja gardinstänger och taket men det har hela tiden gått bet på att
jag inte har hittat några amplar.
Men denna zink ampel får duga tills jag hittar det som jag verkligen vill ha.


Vi är även sugna på att köpa en fåtölj.
Ibland är det skönt att bara krypa upp en en stor och mysig fåtölj och bara sitta där
och bläddra i en tidning eller läsa en bok.
Förhoppningsvis blir det ett inköp under veckan.
Frågan är bara var vi ska hitta den...
IKEA kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina