20 april 2012

Välkommen fredag

Fredagen är här!
Det har varit en annorlunda arbetsvecka för mig, lite på kontoret och lite hemma.
Det är skönt att livet är flexibelt och att jag har förmånen att arbeta hemma.
Det är inte alla som har den typen av jobb.
Jag uppskattar det till 110 procent!
Nu känns det som om våren är här fullt ut.
Solen har varit framme och min Forsythia i trädgården är som vackrast just nu.
Bländande gul och som en stor boll pryder den framsidan.
Det är nu trädgårds arbetet börjar.
Jag ska påbörja imorgon och hoppas innerligt att jag ska klara av det.
Jag har varit och handlat helgmaten, Stora Syster är och spelar fotboll med pojkvännen
och Lille Bror och Maken är på handbolls träning.
Att spela fotboll spontant är verkligen tecken på att våren är här.
Det är även sista fredagen som det är handbolls träning eftersom nu är den säsongen slut.
Det ska bli skönt att ha dem hemma på fredagarna
så vi kan förbereda fredagsmyset tillsammans!
Men nästa fredag blir det så!
Jiippiiee!

1 kommentar:

  1. Ni ligger lite före oss, våran blommar inte men snart så.
    Ha en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina