3 april 2012

Fina karameller

Gårdagen satte sina spår hos mig!
Jag var super trött och behövde ta det lite lugnt på morgonen.
Det blev lite småpyssel innan jag begav mig och först vid halv 10 stegade jag in på kontoret.
Dagen har gått i ett högt tempo med idel mail och telefon samtal med massa konstiga frågeställningar.

Dagen till ära så fick vi "lite" påskgodis av en leverantör.
Just i detta påskägg var det fina chokladbitar och det blev några stycken under dagen...
Runt om på kontoret står det massor med korgar & påskägg fyllda med godis.
Visst är det gott men efter ett tag så önskar jag att jag inte hade tagit den första.
Det är så lätt att bara ta en bit utan att jag
egentligen är sugen utan bara för att det står där och frestar mig.
Resten av familjen var och tränade kroppen och jag fick fortsätta och träna geni knölarna.
Anton skulle hämtas efter fotbolls träningen och jag fick avsluta innan jag var färdig.
Lagom till fotbollsmatchen mellan Milan och Barcelona
öppnade jag datorn igen och där har jag suttit fram till nu.
Just nu har jag ett problem som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa och det stör mig!
Det är bara och fortsätta eftersom jag måste vara klar imorgon bitti klockan 9.
Livet på en pinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina