6 april 2012

Cup Cakes

Dagens frukost brunch blev en lååång stund tillsammans!
Min äggcocette blev lyckad och föll alla i smaken, även barnen.
Nu är jag trött i benen och knäna värker.
Jag har lagat mat i stort sett hela dagen och jag ser framemot morgondagens påskbuffé.

Lille Bror leker med barndoms kompisen från Göteborg
och Stora Syster är på "Cup Cake" träff.
Det ska bli skoj att få se alla mästerverken när hon kommer hem.

Det har verkligen blivit en fluga att baka "Cup Cakes".
Jag tror att det är Leila Lindholms förtjänst.
Hon gör de mest underbara "Cup Cakes".
Hennes nya kokbok ingår i min samling
Nu är det en sista runda i köket innan jag ska bege mig till våra goda vänner och
fira in påsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina