29 april 2012

Pang på pensionatet

Idag har jag påbörjat vårstädningen i trädgården och
idag har jag även fått en efterlängtad högtryckstvätt med en massa tillbehör.
Vi har haft en gammal, gammal som säkert är över 20 år gammal.
Den har fungerat utmärkt men problemet är att det inte går att köpa några tillbehör till den.
Så när jag ska tvätta terasserna så blir jag lika skitig som om jag hade badat i lera.
Maken var snäll och körde och köpte en till mig dag.
Puss på dig för det!
Eftermiddagen har jag tillbringat tillsammans med min mamma och
vi såg farsen "Pang på pensionatet" på Nöjesteaterna i Malmö.
 Det var en skrattfylld show och "Dag Otto" är fantastiskt rolig
 Showen var en julklapp från mig till mamma och "happenings" är alltid otroligt uppskattade.
 Kvällen tillbringade vi med att äta middag i vårt uterum
trots att det blåste halv storm utanför glasdörrarna.
Söndagens traditionella efterrätt var en kaka ala Snickers.
Det är skönt att denna helgen fortsätter ännu en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina