24 april 2012

Allt kan hända

Nu är jag trött på att inte kunna gå ordenligt.
Att förflytta mig i trappor är ganska svårt, speciellt att gå nerför.
Nu skiter jag i detta och igår började jag ta trappan istället för hissen.
Det tar lite längre tid men det går.
Jag har dessutom börjat med mina lunch promenader igen.
Rundan tar just nu 22-23 minuter.
Strax innan jul när jag gick lunch promenader varje dag så tog den 17-18 minuter.
Så, helt klart går det saktare men jag är nöjd av att kunna gå rundan.
Det är nog även lite konditionen som har försämrats.
Om några dagar får vi se om värken i lederna blir sämre.
3/4 av familjen har varit och tränat och jag har pysslat med mina blommor.
De behöver lite kärlek ibland för att må bra.
Hela övervåningen fick sig en genomkörare och nu luktar det så gott, så gott!
Nu sitter hela familjen bänknade framför TV eftersom
det är retur match mellan Chelsea och Barcelona och spänningen är olidlig.
Staffar som missas, rött kort på stjärnspelare och målchanser som går förlorade.
Ännu är matchen inte slut.
Allt kan hända!

1 kommentar:

  1. Hoppas din värk inte blivit sämre av dina ansträngningar nu när det gått några dagar.
    Min Voltaren - kur har hjälpt bra men nu gäller det såklart att vara försiktig med motionsuppstarten igen. Så jag tänkte börja småjogga här hemmavid först ett tag och sen ta mig in till Gerda så sakteliga.
    Så hoppas jag att inflammationen inte kommer tillbaka.

    Ser att du längtar till Amsterdam. Dit åker vi också med jobbet i september så dit längtar jag också! Åker du dit innan så får du gärna tipsa om matställe och annat.
    Kram och ha det skönt nu om du också är långledig!
    Kram Monica

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina