17 april 2012

Seriepremiär

Hoho, var är du?
Våren är försvunnen och det är kallt och blåsigt ute - det blev jag varse om ikväll.
Lille Bror spelade serie premiär i sin 9-manna serie och det var kallt och stå vid kanten och heja på.
Pojkarna frös och det var skönt att komma hem och in i värmen.
Kvällens champions Leauge match mellan Madrid och Bayern München är på G
och vi bänkade oss framför TVn med en kopp Kusmi te.
Nu börjar den tiden på året när helgerna bara springer förbi med fotboll.
Nu vill det till att få gjort lite tråkiga vardags bestyr även på veckodagarna.
Det går inte att spara det till helgen för då hinner vi inte heller med det.
Bara det blir lite varmare ute så är det skönt att vistas ute på kvällarna och kunna utnyttja ljuset.

Men jag gillar det denna perioden!
Det är skoj att följa barnen och se hur de utvecklas och dessutom så får jag rejält med dagsljus.
Nu ska jag knyta till kojs och unna mig lite skönhets sömn.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina