16 april 2012

ID - Bare Minerals

Måndagar är alltid så jobbiga innan dagen startar upp.
Meningen är att helgen ska vara en tid för vila men för mig är det oftast tvärtom.
Jag är uppe längre än vanligt men går ändå upp tidigt.
Under vardagarna kommer jag i säng i tid och får minst 7 timmars sömn
men det är lite sämre med det under helgen.

Arbetsdagen gick snabbt och helt plötsligt var jag hemma och slog mig ner i soffan
tillsammans med resten av familjen.
På TV gick en bra film med Helena Bergström i huvudrollen - Livet är en schlager.
Ingen av oss skulle iväg så vi sköt upp middagen och såg färdigt filmen.
En klart sevärd film som är lite tragikomisk.

Har ni hört talas om mineral smink?
Jag har använt ID. - Bare Minerals i något år och det är helt underbart.
Huden blir enormt slät och fin och alla ojämnheter försvinner.
När vi var i Ystad på SPA inhandlade jag ett start kit till starkt rabatterat pris.
 Det ingick tre puder i olika färger varav ett kan användas som rouge,
en concealer och ett fixeringspuder som man lägger över makeupen när du är klar
samt borstar till alla burkar.
Jag har invigt alla burkarna och det känns lyxigt!
Det är vardagslyx på hög nivå, att kunna unna sig något fint och när resultatet blir bra.
Me like!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina