21 april 2012

Populär

Solen skiner, bullar på lördagsmorgonen gör att humöret är bra och
bullar gör även att jag blir populär!
Och det är ju alltid trevligt att vara populär.

Jag blev även populär hos min mamma.
Jag hjälpte henne att flytta på lite möbler eftersom hon ska börja tapetsera nästa vecka.
Deklaration är inskickad, en vecka före och det känns alltid bra att vara klar i tid.
Nu förr tiden är det ganska lätt och tar inte speciellt lång tid.
Eftermiddagen tillbringade vi på en fotbolls arena i Helsingborg i regn och köld.
Kvällen var en lugn tillställning med god middag, vin och en film.
Soffan är alldeles för skön... och jag är trött
Ingen bra combo = somna i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina