22 april 2012

Fotboll i regnet

Det blev en tidigt morgon idag.
Klockan ringde redan kvart över sju och jag steg upp trots att jag bara
ville dra täcket över huvudet och sova vidare.
Lille Bror skulle spela fotboll i Malmö idag och både Maken och jag ville följa med och heja.
Det är bli riktigt roligt att kolla på deras matcher nu
eftersom spelet börjar likna fotboll och de passar runt bollen i laget.
Idag var de väldigt duktiga och det var premiär för Lille Bror att spela forward.
Den rollen axlade han galant och kämpade på bra och gjorde lagets enda mål.
Det blev förlust men det speglar absolut inte match bilden.
Väl hemma igen så gjorde jag pannkakor till lunch.
Inte världens nyttigaste kanske men ack så gott.
För min del är det ingen glass eller sylt.
Jag gillar dem bäst när de är naturella och så rullar jag ihop dem till en rulle.
Mums filibaba!
Nu sitter jag i soffan med kaffe och filt och försöker få upp värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina