10 maj 2011

Väsktokig

Det blev en hel del väskor i Kina... närmre bestämt 11 stycken. Men Stora Syster och jag köpte en del tillsammans för vi gillade dem båda två. Det känns lite bättre för själen och samvetet när jag uttrycker det på det sättet. Sedan kommer vi till frågan om vem som kommer att använda dem? Om jag ska vara ärlig så tror jag att det blir mest jag! Jag får nog säga att jag är lite väsktokig. Mitt problem är nu var jag ska förvara dem, dock ett i-landsproblem men ändå besvärande för mig. En del är finväskor, en del är mer inriktade på sport, andra på jobb.
Vilken tycker du bäst om?

6 kommentarer:

  1. Ojj va väskor, gillar också väskor!!
    Gillar 5 o 9 uppifrån fast alla är ju snygga.
    Kul när de är billigt! Kram

    SvaraRadera
  2. Väskor är något jag alltid lägger märke till hos kvinnor.
    Roligt att ha många att skifta mellan.
    Min favorit är 3:an uppifrån för en sån har jag själv.
    7:an uppifrån har jag också en variant på - den är också snygg.

    Ha en bra onsdag!
    KRAM till dig

    SvaraRadera
  3. OH my god.....det var inte illa. Jag kan ha dig som referens när min sambo tittar konstigt på mig när jag köper 1 EN ny väska i taget ;)

    SvaraRadera
  4. Vad kul med en massa nya fina väskor, jag gillar nummer 7 uppifrån den stora Muleberryväskan....Mums!

    Kram F

    SvaraRadera
  5. Himmelriket! Ursnygga.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh va fina väskor! Förstår precis ditt väsk begär, jag har samma! Min absoluta favvo är nr 7 uppifrån, jätte fin! Egentligen tycker jag att alla väskor är jätte fina men den var lite x-tra.
    Ha en fortsatt skön kväll!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina