5 maj 2011

Tjolahopp!

Nu är det fredag, för mig ialla fall. Imorgon ska jag jobba hemifrån och då behöver jag inte stressa att komma iväg på morgonen och det är super skönt. Det är en massa tanke arbete som ska till imorgon och då kan det vara skönt att sitta hemma. Jag sparar lite tid med att transportera mig fram och tillbaka. Men nu är det dax för Lille Bror och mig att ta på oss skorna och gå ut en runda i solen. Den skiner men det är inte så jätte varmt. Annars är det "på fronten intet nytt". Till helgen ska vi börja lägga vår golvvärme. Jag kanske skulle ta och visa lite bilder på färgen i vardagsrummet. Jag blev super nöjd! Precis det intrycket jag ville skapa! Bilderna kommer under kvällen. Tjolahopp. See ya!

3 kommentarer:

  1. Kul att du gillar min bild =) Du får gärna uppge var den kommer ifrån.

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Flrr hade jag möjlighet att jobba hemifrån ibland. Det var sköna tider det :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera
  3. Skönt och komma jobba hemma ibland, nära till allt då :)
    Spännande med rummet, väntar på bilder :)
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina